În stropul de ploaie

Halucinată… în reflecţia luminilor din jur, caut ieşire… dar nu găsesc. Nu văd altceva decît ce e în afara “globului de cristal”.  Alunec pe o frunză… parcă m-aş strivi de pămînt, de la o simplă atingere… stau nemişcată, aşteptînd clipa cînd va ieşi …soarele. Închid ochii… vreau sa visez mai departe, aşa cum făceam pînă acum… dar, răceala “globului” nu mă face să ma gîndesc  decît la căldură, siguranţă, alinare, iubire, înţelegere… de care am mare nevoie acum!

Pe gene imi alunecă gîndul la tine, în tainica aşteptare mă adîncesc şi mai mult în mine…

M-aş rupe din această umiditate, de frică să nu fiu strivită de ceva… Dar parcă, tot mai bine e aici, singură, între oglinzi goale, privesc lumea din care nu fac parte acum. Poate e şi mai bine că ploua peste Terra… numai că nu mi-aş dori să ploua cu durere niciodată, pentru că uneori nu mai ştii ce îţi alunecă pe buze: lacrimi otrăvitoare sau stropii de ploaie.

Rămîn aici, în această răceala numai cu gîndul că îţi voi înlocui cîndva lacrima…

58 de gânduri despre „În stropul de ploaie

  1. Priviri din strop
    Napocel

    Adâncită, amețită… așteptând soarele
    Încarcerată-n’ntr-un strop de ploaie
    Nu mă mișc, plouă, ascult șipotele
    Vreau să-ți fiu lacrima, pe o roză foaie!

    • Da tu Toma fratie, apăi un blog a deschide, nu ți-a plașie? Ștî șă vorbă umblă amu prântră bărbații dă pă aișe? Asta: „Nu ești un bărbat adevărat dacă n-ai un *lap’, o amantă și-un blog!”
      * lap’=laptop 😆

  2. apoi ma ardele daca o si dupa vorba ta eu di trii ori nus barbat , ca nam nici de unele 😦 dion cite inteleg tu esti un barbat !:)

  3. De n-o iei înainte muierii de amu apăi ei vedia muierea cu lap, blog, amant șî mașină! Nu te lăsa-ntrăcut! 😆

    • NApocele, si pentru tine un cartonas galben, frate…. nu vezi ca tema e stropul de ploaie, in care eu ma aflu disperata… voi mie de barbati aici imi insirati 😀

    • Eu, una, am laptop si masina…. amant nu-mi trebuie ca-mi ajunge iubii meu, iar bloghereala nu face parte din optiunile mele… Sa ai blog nu inseamna sa fi mai cool sau mai destept… doar acelora care le lipseste ceva acasa aleg sa-si scrie memoriile pe net… sau, pur si simplu vor sa agate vreun amant sau amanta, vorba lui napocel… Ca, altfel nu-mi axplic… vedete nu sunt sa aibe fani… doar plictisul e de ei de aleg sa-si faca blog… Scuze, ca v-am stricat „blogheritul”… Spor in continuare.. Tschuss!

      • rautati feminine . nici nu stiam ca poti agata pe cineva pe blog , asta cum vitual ? „Eu, una, am laptop si masina…. amant…”- esti o femeie adevarata !

    • wai , poate la voi in Apuseni nige ca la noi e vara siberiana 🙂 culmea la Moskva a fost cea mai calda zi de cind se fac observari meteriologice ! nio furat rusii soarele 🙂

  4. Blog incredibil de bine structural, complex si placut celui care il viziteaza… „Visezi” frumos draga Mariana… foarte frumos chiar… Cuvintele tale, îmbrãcate-n mãtãsuri albe, diafane sunt salcâmii înfloriti ce-şi aşteaptã albinele, dulcile ispite ca nişte fete subţirele, sunt o apã linã, blândã, mângâietoare şi curatã în care ne primenim sufletul ca într-o icoanã.

Lasă un răspuns

