Maria, Mirabela

Sunt momente în viaţă în care simţi nevoia de o schimbare. Şi schimbarea întotdeauna înseamnă ceva diferit, şi de multe ori, ceva nou. Ca să ieşi din monotonia vechiului, renunţi la unele deprinderi pe care le aveai pană atunci şi începi sa descoperi altele noi . Asemenea fetitelor Maria şi Mirabela, reuşim adesea să ne transpunem într-o lume imaginară, unde licuricii îndrăgostiţi cânta, omizile dansează, broscuţele dau sfaturi  iar stelele de  pe cer luminează şi mai tare.

Un ghemuleţ de aţă ne este întreaga viaţă… se derulează singur, de la sine, şi ne conduce spre orizonturi nemaiîntâlnite de noi… Tranzistorie, o lume nouă, o poveste nouă. Ne este teamă uneori să păşim pe acolo (teama de necunoscut), să vorbim, chiar şi să gândim… totul pare fermecător… te întrebi dacă este cineva acolo care e în stare să citească gândul omenesc. Dacă ar fi aşa… atunci cu siguranţă că si lumea ar fi altfel… şi noi am fi  fost alţii…

Fiecare ţinem în mână câte o peniţă, sau cel puţin un creion, cu care desenăm… amintirea, gândirea, ideile, iubirea – întreaga viaţă! Asemenea versurilor cântate de Licurici:

Desen al zâmbirii – e numai zâmbirea

Desen al iubiri –  e numai iubirea…

Dar şi în frumoasa lume imaginară există răufăcătorii care tulbură reţeaua umană… Maria şi  Mirabela, două personaje deosebite prin farmecul copilăresc, ajung să găsească firul derulat prin acea lume imaginară şi să-l readucă înapoi… cât de puţini se regăsesc astăzi prin lume asemenea personajelor din poveste, care prin marea lor voinţă pot transforma visul în realitate, răul în bine şi privirea rea în cel mai frumos zâmbet din lume.

Ce bine e ce bine…sub cerul ca umbrela,  alături de prieteni, ce bine să trăieşti!


17 gânduri despre „Maria, Mirabela

  1. Să râdem
    ©Napocel

    Râsul din copilărie provine
    Să nu uităm asta nici când plângem
    Dacă ne reamintim, viața ne va convine
    Și visurile toate după râs, în viața reală punem!

    • asa e Napocel, râsul ne dă foţe noi, şi ne readuce în lumea copilăriei… râsul – Apropie oamenii, dezvolta sociabilitatea si poate asigura succesul, in unele cazuri.
      😉

      • Cu tot respectul si consideratia, permite-mi o opinie de-a mea: cand erai pe amprenta ta proprie: „Zona de cuvinte” nu aveai nevoie de incurajari fiindca erai apreciata de la bun inceput. Parerea mea e ca, marca Zona de cuvinte ti-a aratat originalitatea si frumusetea articolelor. Acum daca asa ati ales, sincer va trasnmit incurajari si va doresc o colaborare fructuoasa care sa va faca blogul foarte cunoscut, apreciat si supertraficat. Sper ca n-am gresit cand am scris „sa va faca”? Dupa cum vad si mi-ai spus, blogul nu mai e amprenta ta originala ci este un blog comun care contine idei, concepte, articole produse de tine si penoz. De acum incolo acest blog il percep: un blog care nu va mai purta in totalitate originalitatea si amprenta ta frumoasa.
        Si ca sa-nchei c-o gluma, va sugerez ca denumirea blogului s-o schimbati in PENOMARRY. 🙂
        Lasand gluma la o parte, salut acest blog nou creat, intretinut de voi doi si va doresc sincer toate cele bune.

        Cu stima,
        Napocel

  2. Napocele iti multumesc si eu pt apreciere. :-*

    Legat de blog, acesta este numai ale Marianei, iar de partea tehnica se ocupa numai ea. Eu nu am blog si, fabar n-am cum se intretine un blog.

    Faptul ca am scris articole impreuna cu Mariana, pe blogul ei, nu am facut decat sa-mi testez „abilitatile de scriitor” si nu pot decat sa-i multumesc ca ma lasa sa ma joc pe blogul ei cu riscul de al i-l strica.
    In trecut, am incercat sa fac asta cu Ludmila, dar nu si-a dorit amestecul nimanui in ideile ei, si nici n-a vrut sa riste sa-si strice blogul din cauza mea.

    • Foarte bine. Felicitări. Am mers pe ideea că ultimele articole sunt scrise una dupăalta de voi doi. Frumos mă repet și laud acțiunile. Am-nțeles dacă nu greșesc că și la conceperea headrului ai avut aport. Foarte fain. Mă repet: sincere felicitări. Acest articol mi-a plăcut foarte mult. 🙂

    • A! Tu ai scris articolul? Parerea mea e sa-ti gasesti o alta „vocatie”.. La scris esti fiasco total… Ca si „patroana” blogului de altfel. Am intrat si eu de cateva ori pe acest blog, dar nu am gasit nimic interesant care sa atraga atentia. Deci, domnisoara (sau doamna) – ma adresez, aici, patroanei blogului – , daca vrei sa ai succes in blogosfera cauta sa scrii calitativ si nu cantitativ. Toate ce bune! Tschuss!

  3. Cata plictiseala! Ba, oameni buni, eu inteleg sa scrieti dar, atunci, macar scrieti ceva de calitate. Parca ar fi scris un pusti de clasa a 3-a primara aticolul (asta sa nu zic copil de cresa – sa citez pe altcineva)…

  4. Pentru analiza: http://questioare.com/

    P.S. Asta sa vezi ce inseamna un blog adevarat. Ceea ce faci tu e maimutareala, joaca de copii… pe nimeni nu intereseaza. Acum fara suparare.. Pe un blog (daca ai ales sa iti publici ideile pe net) nu trebuie sa pui toate balivernele.. mai analizeaza articolele inainte de a le posta!

  5. Draga domnule sau doamnisoara fifi (numele dvs spune multe)…
    in ceea ce scrieti pe blog, nu gasesc decat o mare rautate si rea vointa. Nu observ nici macar o urma ca ati fi incercat sa fiti cumva diplomat(a).

    Drept pentru care, aceste „sageti otravite”, pe care le aruncati in mod deliberat, vor fi ignorate cu desavarsire.

    Va multumesc pentru efortul supra-omenesc de a fi citit acest articol, si va doresc o zi excelenta in continuare.

  6. Ca raspuns de unde provine numele FIFI (asta pt cultura generala a porcului, cred ca i se potriveste de minune poza aleasa la avatar!)

  7. Blog de trei lei… nu merita osteneala …. Bye mister „porc”… A! Si pt cultura dvs generala, am activat 3 ani in presa romaneasca semnand diverse articole, deci ma pricep in ale scrisului… Mai cititi… fara suparare… nu aveti talent de redactor…. si nici mandra dvs sefa blogareasa… :)) Uhhh! Ce rea pot fi uneori (asta doar daca ma calca cineva pe coada, iar dvs m-ati calcat) … Bye! Succese in ale blogheritului….

Lasă un răspuns

