Hristos a Înviat!

Învierea lui Isus pentru unii pare a fi un basm, însă un basm real, pentru că se crede în el… Pentru cei care cred în înviere, moartea nu este o înfrîngere ci o biruinţă, o victorie asupra răului. Rămînem mai buni, mai iubitori şi cu inima mai curată în această luminoasă sărbătoare!

23 de gânduri despre „Hristos a Înviat!

  1. Fie ca Lumina Sfanta a acestei mari sarbatori sa-ti calauzeasca pasii, sa iti aduca sanatate si fericire care sa dainuie vesnic in preajma ta! Un Paste fericit alaturi de cei dragi!

    Eljött húsvét reggel, feltámadásunk édes ünnepe. Ünneplő ruhákba öltöztek a fák, Pattognak a rügyek, s virít a virág. A harang zúgása hirdet ünnnepet. Egy kismadár dalol a zöld rétek felett. Tündérország rózsái közt gyöngyharmatot szedtem, akit azzal meglocsolok, megáldja az Isten. Az illatos rózsavíztől megnőnek a lányok, zsebeimbe beleférnek a piros tojások. Szabad-e locsolni?

    • marrynet
      Traducere

      „A venit dimineața Paștelui, ne pregătim de această dragă sărbătoare
      Pomii în haine de sărbătoare sunt-mbrăcați
      Pocnesc bobocii, florile răsar
      Dangptul clopotelor ne vestesc sărbătoarea
      O pasăre cu ciripitul colorează pajiștea-nverzită
      O armată de rouă ca perlele pe mulțimea de trandafiri
      Dumnezeu cu asta ne stropește
      Fetele cu această rouă dumnezeiască se fac frumoase
      În buzunurele-mivor încpea roșiile ouă…
      E voie la udat?”

      Splendidă poezioară de udător. Sper c-am tradus bine.Îmi e dificil să traduc poezii deși cunosc maghiara dstul de bine. Aici,în acest an magharii și românii sărbătorimla aceași dată Paștele. E obiceiul că bărbații, băieții să vizitele cunoscutele, vecinele, colegele, să spună o poezioară cu iz de primăvară, s-și ceară voi de a uda apoi după accept fata va fi stropită cu parfum iar băiatul servit cu ouă, invitat la un pahar, etc.

  2. Înviere
    ©Napocel

    Cuvintele-s frumoase, înălțătoare și foarte multe
    Sărbătoarea, nu inundă tot decorul cu lumină
    Mulți, cuvintele cele multe doar c-o ureche vor s-asculte
    Numai-n miezul sărbătorii se fac a știi ce-nseamnă
    Le pictează, make-upează. Le transformă de fapt în unelte
    Apropiații celor ce cuvintele în reci unelte transformă
    Speră la-ncredere, bunătate, în foarte multe…

    Paște fericit celor fericiți
    Să nu uităm că noi dăm viață acestor sărbători, să nu uităm că cea mai mare sărbătoare este când nu uităm de semenii noștrii, să nu uităm că putem retransmite lumină celor de lângă noi care sunt în întuneric. Sărbătorile vor trece… doresc omenirii să-ntrețină Lumina și-n zilele banale…

    Am găsit ceva superb:
    „Era în noaptea Învierii,
    Îngenuncheatului popor
    I se cânta legenda sfântă
    A marelui Mântuitor.
    Nepăsător eu stam de-alături
    Privind modernii cărturari
    O copiliţă-ngenuncheată
    Mă tot privea cu ochii mari.
    Văzând că singur în picioare
    Aşa nepăsător rămân,
    Mi-a zis naiv şi cu mustrare:
    Da ce? matale eşti păgân?
    A fost un fulger mititica
    Şi în genunchi eu am căzut
    Ca un fricos în faţa morţii;
    Şi-n clipa asta am crezut…”

  3. Măi dar m-o suflat vântul din blogroll? 😀 Io nu te-am șters din blogroll marryneto. Scriai mai sus în articol că: „Rămînem mai buni..” Fain gest cu ocazia acestei sărbători… Să vedem pe mâine dacă Lumina sărbătorii va face să apară înapoi în blogrollul tău blogul meu. Să vedem… Bine că n-ai șters și vutonul de Youtube făcut de mine. Hai că sunt bun și mai aștept până mâine.

  4. Așteptam ca azi să mă văd reinserat în blogroll… Tu ești la mine și nici prin gând nu mi-a trecut să te elimin din blogroll.

Lasă un răspuns

