Niciodată să nu uiţi de inima ta

Îndraznesc să scriu şi despre aceste rare şi frumoase sentimente din vieţile noastre.  Că doar în dragoste te simţi în zbor. Doar prin dragoste vei spune ferm: “DA! se merită de trăit în viaţă”. Dragostea ne dă puteri, ne face mai tari, mai puternici… mai plini de viaţă.

Nimic pe lumea asta nu poate depăşi în strălucire tihna, bucuria şi fericirea de a fi gînd la gînd cu fiinţa iubită. O singură vorbă ne uşurează povoara şi durerea vieţii. Acea  vorbă este IUBIRE! Fără ea nu poţi cunoaşte fericirea.  Şi cel mai important de reţinut e că:  Nu pierzi niciodată dacă iubeşti, pierzi totdeauna dacă te abţii… Zii persoanei iubite zilnic, la fiecare ora, în fiecare minut, în orice clipă posibilă – TE IUBESC!

8 thoughts on “Niciodată să nu uiţi de inima ta

  1. Iubita-mi de peste munți

    Ale iubitei gingașe poze ‘ncălzita-mi toate simțurile
    ‘N-neștire timpul scurse cât la ele m-am uitat
    Ce onoare p-acel covor, zilnic să-ți adulmece tălpițele
    O gelozie-nțepătoare pe acel covor m-a apucat!

    Șosetuțele-ți albe ca niște globuri de frișcă dense le văd
    O foame nebună-mi cu durere prin corp străbătu
    Distanța pân’ la tine ‘n depresii mă face să căd
    Oare nu putem fi mai aproape sa ne stingem focu’?

    1. Vorbele duioase pe care ne le spunem unul altuia, sunt adapostite in inima tainica a cerurilor… si intr-o buna zi, ele vor cadea precum ploaia si se vor imprastia, iar taina noastra va creste verde peste lume… >:D<

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.