Zbor înalt

“Ţinteşte spre lună. Chiar dacă nu vei reuşi, măcar vei fi printre stele.” Les Brown

În viaţa avem parte de momente diferite, uneori de care nu suntem prea fericiţi iar alteori ne pare viaţa un adevărat colţ de rai … depind toate de zbor, de felul cum îţi îndrepţi aripile în zbor.  Pentru unii, zborul este un simplu mijloc de căutare a hranei şi nimic mai mult.

Cînd m-am avîntat spre înălţimi, eu mi-am pierdut zborul mult prea înalt şi mult prea îndepărtat, fiindcă nu mi-am îndreptat aripile la timp şi tot ceea ce constituia zborul meu, nu era decît o pînza înnodata de nori, un echilibru între mine si ei…

Dar oare am zburat vreodata cu adevărat? De ce nu m-au lasat liberă, cu cerul înalt în înălţimea mea, să îi simt depărtările şi glasurile adîncite în întuneric, să inventăm poveşti pe loc, să încîntăm vrăji soarelui, marii, lunii?

Cred că zborul meu era prea exigent pentru simplitatea cerului. El se lasa pictat de trecerea soarelui prin toate fazele zilei… însa niciodata penelurile mele nu l-au atins.

Cu orice preţ  căută să-ţi atingi aripa de frumuseţea cerului, şi de lumina strălucitoare a stelelor măreţe. Îndreaptă-ţi zborul spre lună, şi nu fă din el o căutare continuă de hrană. Găseşte frumosul în zborul tău… atunci şi lumina vieţii tale va fi mai  strălucitoare!

11 gânduri despre „Zbor înalt

  1. De-a dreptul minunat !
    Imi aduce aminte de melodia asta:

    Culori de vis cantau
    Cand stropii-n cer luceau
    Ca niste pietre de rubin
    Pierdute in frunzis
    Si ochii dezmierdau

    Un om inmarmurit
    De-al zilei rasarit
    Crezu ca nu e pe pamant
    Ca totul e un basm
    Un paradis vrajit

    Omule ce pe sub frunze
    Si prin scorburi scotocesti
    Dupa cate-un melc ce doarme
    Al padurii somn trezesti.

    Al zilei joc privind
    Furat de farmec fiind
    El nu vazu cum soarele
    Grabit de somn pierea
    Amurgul prevestind.

    Omule ce dus de apa
    Frumusetilor de vis
    Ai uitat de tine insuti
    Te-ai trezit in paradis.

  2. Tare, tare frumos!
    „Găseşte frumosul în zborul tău… atunci şi lumina vieţii tale va fi mai strălucitoare!”
    Pana la urma la asta se reduce tot: sa invatam sa traim frumos!
    Imi place la tine!

Lasă un răspuns

