O dimineaţă somnoroasă

felicitare506b E zi de vineri… cu o dimineaţă  sumbră de toamnă (aşa cum îmi place mie), pentru că pot dormi mult şi bine! Vocea prezentatorilor de ştiri parcă-mi răsuna prin vise: politică, acţiune, economie, sport etc. Aşa şi am fost trezită de ei, cei de la protv, România, pe la 07.30. Este un truc de-a soţului de-a mă trezi dimineţile, atunci cînd el pleacă la serviciu, ba şi mai mult, se duce la fereastră şi ridicînd jaluzele cîntă: „Deşteaptă-te române, din somnul cel de moarte!”

Vă închipuiţi ce scene de dimineţi suport? Atunci cînd trebuie să plec şi eu la şcoală, nici o problemă… dar chiar aşa…

Gata nu mai dorm azi. O zi nouă îmi surîde înainte, plină de surprize şi evenimente. Îmi beau cafeaua şi urmează să mă bucur mai departe de viaţă. Asta e…

Vă doresc să aveţi dimineţi cît mai frumoase şi dulci şi fără imnuri naţionale!

14 gânduri despre „O dimineaţă somnoroasă

  1. Mda, se pare că somnul de dimineaţă este o „belea” cam pentru toţi, mai ales pentru internauţi. Nimic mai dulce decît somnul matinal, mai ales după o noapte plină de… websurfing… 😆

    • Da; depinde-n ce stadiu-dispoziție ești. Dacă ești drink-ălit mai merge, ai răbdare să-l asculți. Dar dimineața de comuți pe TVR și-l asculți te indispunea de-a binelea. 😀

Lasă un răspuns

