A venit toamna şi pe blogul meu…

Culori, fum, răceală, aer rece ce pătrunde în nările înfundate de gripă nesuferită. E toamna care ne acoperă inima de razele dorite  ale soarelui, e anotimpul în care ne numărăm bobocii crescuţi timp de un an… ne spunem: e bine, ajunge, nu mai vreau nimic.

Totul pare acoperit de umbra norilor furioşi, dar în acelaşi timp sunt plăcute zilele cu ploi, cînd stai în casă, aşezat în fotoliu şi citeşti un roman. Afară stropii de ploaie prietenoşi lovesc în geam, şi melodia acestora îţi rămîne în amintirea unei copilării îndepărtate… Numai aşa îmi place toamna… o toamnă tîrzie, cu vînt şi cu ploi.

E frumoasă toamna prin foşnetul frunzelor de sub paşii trecătorului, prin vîntul duios şi parfumul ei misterios de poamă coaptă. Dar, totul moare… totul cade-n amorţire, iar noi, străini ca altădată, ne resemnăm cu ce ne oferă Cerul.

E frig, e toamnă, e sfîrşit de septembrie…

şi noi acoperiţi de frunze moarte,

păşim spre viitor cu nerăbdare,

se caută parcă ceva şi ne uităm în jur

vedem doar disperare…

10 gânduri despre „A venit toamna şi pe blogul meu…

  1. Ma intrebi ce este reusita ? Am sa-ti raspund …. reusita e atunci cind viatza si iubirea se impletesc impreuna si curg ca un tot intreg. Reusita e atunci cind imima tii plina de bucurie si parca ai vrea sa strigi in gura mare DAAAA Eu am facut asta … eu si nimeni altul, deci am reusit…

  2. foarte frumos scris… multe nu-s spune, însă nu se simt ca o lacună, cin din contra: mă simt liberă să completez cu propriile-mi amintiri… în aşa fel, cititorul se poate regăsi în fiecare cuvinţel.. cel puţin, la mine aşa a fost 😀
    merci mult mult că mi-ai trezit nişte amintiri att de placute… 🙂

  3. Asa cum tiam promis te voi ajuta cu ceva umor pentru a alunga tristetea de pe sait

    Pretul creierului
    In spital se afla un pacient grav bolnav.
    Rudele se adunasera in sala de asteptari, iar, in final, intra un medic obosit si abatut. „Imi pare rau ca trebuie sa va dau o veste proasta,” spuse privind fetele ingrijorate „singura speranta pt. ruda
    d-voastra este transplantul de creier. Este inca experimental, riscant si din punct de vedere economic intru totul pe seama d-voastra.” Rudele ramasesera asezate, ascultand vestile proaste
    In sfarsit, unul intreba: „Ca sa stim, cat costa un transplant de creier?”
    „Depinde,” raspunse medicul ” 5.000 euro e creierul de barbat, 200 euro cel de femeie.”
    Se lasa o lunga perioada de linsite, timp in care barbatii din sala incercau sa nu rada si
    evitau privirile femeilor, chiar daca unii zambeau.
    „Dle. doctor, de ce aceasta diferenta de pret?” Medicul zambi la aceasta intrebare atat de inocenta si raspunse: „Cele femeiesti costa mai putin pt. ca sunt creiere folosite, celelalte sunt ca noi.” Scrie celor care au rabdare!

Lasă un răspuns

