Ce este reuşita?

prietenie473Reuşita depinde de tine

Ce este reuşita ? Cînd poti afirma cu tărie că ai reuşit ?

  • Să cîştigi respectul oamneilor înţelepţi şi afecţiunea copiilor.
  • Să cîştigi apreciarea criticilor cinstiţi şi să înduri trădarea prietenilor făţarnici.
  • Să laşi o urmă în viaţa ta…

Asociem probabil cel mai des reuşita cu succesul. Considerăm că am reuşit în viaţă dacă avem un loc de muncă bine plătit, cînd totul merge bine, cînd avem o familie întegra în acestă lume aflată într-o continuă decădere….dar se rezumă reuşita doar la acestea sau o fi mai mult de-atat ?

Voi incerca să zîmbesc mai mult, ştiind că prin zîmbet pot să schimb viaţa unui om…pot face să răsară lumina Soarelui Etern pe faţa celui de lîngă mine. Zîmbetul e minunat…cu el voi reuşi s-alung norii întunecaţi ai întristării de pe faţa aproapelui meu. Voi încerca să văd mai mult frumuseţile din jur.

Ce este reuşita? Să observ mai des lucrurile ce-mi colorează viaţa. Să fiu receptivă la cîntecul vioi al păsărelor înca din primii zori ai dimineţii…să observ forma norilor purtaţi de vînt pe bolta albastră a cerului. În concluzie voi incerca să las în urma mea o lume mai bună…voi incerca sa trăiesc în aşa fel ca şi cum n-ar mai fi timp  să rostesc ultima rugă… iar dacă aş ştii că măcar un suflet a rasuflat uşurat pentru faptul ca eu am fost pe lume aş fi convinsa ca AM REUSIT !

4 gânduri despre „Ce este reuşita?

Lasă un răspuns

