Scrisoare către Făt- Frumos

M-ai minţit Făt – Frumos! Unde este lumea aia de vis din poveştile citite? M-ai făcut să cred în tinereţe fără bătrîneţe, în calul înaripat şi în happy end-uri, dar viaţa bate filmul şi basmul.

Ni se spunea ca o să schimbăm lumea, că viitorul e in mîinile noastre, că vom zbura în spaţiu, că vom fi oameni de ştiinţă etc…. Am trăit ca şi copil cu o viziune destul de atractivă pentru lumea asta, am crezut şi eu în Fat Frumos, dar totul este doar o nălucire, lumea e gri antracit, de cînd ne naştem toţi microbii şi viruşii sunt peste noi.

În timp cît am fost elevă, am fost la înmorîntarea a patru colegi de clasă, care au murit în accidente stupide…

… aici e ura, război, emo, sida, gripa porcină, griji şi neajunsuri permanente. M-ai minţit Făt-Frumos! Nu e aici palatul de cleştar, nici tinereţe fără bătrîneţe, nici viaţă fără de moarte. Ceva urla în mine şi spune că nu suntem pentru pamantul ăsta! E ceva „dincolo de Soare„. Dincolo de deşertăciunea acestui pămînt, simt o aromă de eternitate de acolo, de sus, din Cerul lui Dumnezeu!

11 gânduri despre „Scrisoare către Făt- Frumos

  1. M-ai minţit Ileana – Cosanzeana! 🙂 Unde este lumea aia de vis din poveştile citite? M-ai făcut să cred în tinereţe fără bătrîneţe, în calul înaripat şi în happy end-uri, dar viaţa bate filmul şi basmul.

    Ni se spunea ca o să schimbăm lumea, că viitorul e in mîinile noastre, că vom zbura în spaţiu, că vom fi oameni de ştiinţă etc…. Am trăit ca şi copil cu o viziune destul de atractivă pentru lumea asta, am crezut şi eu în Ileana- Cosanzeana 🙂 , dar totul este doar o nălucire, lumea e gri antracit, de cînd ne naştem toţi microbii şi viruşii sunt peste noi.

    În timp cît am fost elev, am fost la înmorîntarea a patru colegi de clasă, care au murit în accidente stupide…

    … aici e ura, război, emo, sida, gripa porcină, griji şi neajunsuri permanente. M-ai minţit Ileana-cosanzeana! 😉 Nu e aici palatul de cleştar, nici tinereţe fără bătrîneţe, nici viaţă fără de moarte. Ceva urla în mine şi spune că nu suntem pentru pamantul ăsta! E ceva “dincolo de Soare“. Dincolo de deşertăciunea acestui pămînt, simt o aromă grea de moarte de acolo, de jos, din Infern! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

  2. nu m-a pus nimeni sa cred, pur shi simplu mi s- a tiparit in minte o lume a poveshtilor, in care putem trai shi noi, dar mai greu de patruns acolo…realitatea nu ne permite…. 😀

    • Privirea ne poate fi foarte departe, şi nici personajele nu prea au valoare în veţile noastre…. totul depinde de ceea ce vrei să vezi, să ai şi să trăieşti…. personajele apar după aceea ce ţi-ai găsit orientarea în viaţă… 😉

Lasă un răspuns

